
Όνομα κατά NATO: FULCRUM
Πρόκειται για τη ναυτική έκδοση, με αναδιπλωμένες πτέρυγες, ενώ οι θυρίδες εισαγωγής αέρα έλειπαν πάνω από τα LERX. Στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε άγκιστρο προσγείωσης και διέθετε σύστημα ανεφοδιασμού στον αέρα. Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε το 1988, με κινητήρες RD-33 με μέγιστη ώση 9.400 κιλών. Συνολικά κατασκευάστηκαν δύο αεροσκάφη MiG-29K, τα οποία είχαν πραγματοποιήσει πάνω από 420 πτήσεις, τις 100 από αεροπλανοφόρο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Ναυτική έκδοση μαχητικό-βομβαρδιστικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής RD-33I |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x9.400 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 15,95 |
Με το σωλήνα Pitot, m | 17,37 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 5,18 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 11,99/7,80 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 42,00 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 22.400 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 17.700 |
Βάρος κενό, kg | 12.700 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος μεταφερόμενων καυσίμων με εξωτερικές δεξαμενές, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 4.500 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα (M=2,17), km/h | 2.300 |
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 1.400 |
Εμβέλεια σε χαμηλό ύψος, km | 750 |
Εμβέλεια σε μεγάλο ύψος, km | 1.650 |
Εμβέλεια με ανεφοδιασμό εν πτήσει , km | 5.700 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 18.000 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 17.000 |
Όρια φόρτισης, g | 8,5 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Ένα πυροβόλο GSh-301, με 100 βλήματα. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 9. Δυνατότητα μεταφοράς βλήματων αέρος-αέρος R-73, RVV-AE, R-27. Βλήματα αντι-ραντάρ Kh-31P, βλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-31A, Kh-35E, Moskit. Bλήματα αέρος-επιφάνειας Kh-25ML, Kh-29T, Kh-29L. Αεροπορικές βόμβες, νάρκες. |