Φωτογραφία από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το A-42PE εξελίχθηκε από το Α-40 και πρόκειται για έκδοση εξαγωγής, με κυρία αποστολή την έρευνα και διάσωση, την περιπολία θαλάσσης και παρακτίων ζωνών. Το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με δύο κινητήρες turboprofan D-27A, των 14.000 ίππων ο καθένας και έναν εκκινητήρα (βοηθητικής ώσης), RD-33AS με μέγιστη ώση 5.200 kg.
Το Α-42 ΡΕ συμπεριλαμβάνει διάφορα συστήματα νέας γενιάς.
Τα σημαντικότερα απ' αυτά είναι:
"Sea Dragon" - σύστημα αναζήτησης και αναγνώρισης
ARIA-B που ενσωματώνονται σύγχρονα ναυτιλιακά συστήματα πτήσης και το αερομεταφερόμενο σύστημα επικοινωνιών.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Beriev
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
7, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δύο στροβιλοελικοφόροι D-27A
|
Μέγιστη ισχύς, h.p
|
2 x 14.000
|
Βοηθητικός κινητήρας | Δυο τζετ κινητήρες Klimov RD-60K |
Ώση, kg | 2 x 24.52 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
45,04
|
Ύψος Α/φους, m
|
11,07
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
41,62
|
Μεταξόνιο, m
|
14,835
|
Μετατρόχιο, m
|
5,71
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
96.000
|
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, kg
|
8.500
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα σε ύψος 8.000 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), km/h
|
770
|
Ταχύτητα ταξιδιού σε ύψος 8.000 m (ISA, επίπεδο θάλασσας), km/h
|
650-710
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
12.000
|
Επιχειρησιακή οροφή περιπολίας, m
|
100-2.000
|
Μέγιστη εμβέλεια, km
|
11.500
|
Ακτίνα βράσης, αποστολή ανθυποβρυχιακού πόλεμου με ωφέλιμο φορτίο (οπλισμού-4.000 kg) με απόθεμα 5% εφεδρικά καύσιμα και με την χρήση του συστήματος ηχοανίχνευσης υποβρύχιων (Sonar) ( αυτονομία 4 ώρες):
|
-
|
- εμβέλεια, km/h
|
3.500
|
- με ανεφοδιασμό εν πτήσει, km
|
5.000
|
- με την χρήση του Sonar (12 ώρες ερευνάς ενώ το αμφίβιο βρίσκεται «εν'πλω»), km
|
4.000
|
Πλοϊμότητα, poits
|
4-5
|
Προσθαλάσσωση (ύψος κύματος), m
|
2
|