MiG-29E ("9-21") Πειραματικό αεροσκάφος

MiG-29E ("9-21") Πειραματικό αεροσκάφος. Πρώτη πτήση: 1986
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Την δεκαετία του '80 η Mikoyan τροποποίησε ένα MiG-29 σε ιπτάμενο εργαστήριο MiG-29 #211 (izd. «9-21» με Αριθμό 11, γνωστό ως και MiG-29E), για την αξιολόγηση τροποποιήσεων στο ηλεκτρονικό εξοπλισμό και την πιστοποίηση των ψηφιακών υπολογιστών πολλαπλών καναλιών ανταλλαγής πληροφοριών. Οι δοκιμές άρχισαν την 1η Αυγούστου 1986. Συγκεκριμένα δοκιμάσθηκαν τα ψηφιακά συστήματα τύπου BSK-29, συμπεριλαμβανόμενου και του ναυτιλιακού σταθμού «Saturn»,  καθώς επίσης και τα κανάλια ανταλλαγής πληροφοριών βάσει των οπτικών γραμμών επικοινωνίας. 

Μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου, το 1988 το MiG-29 #211 έχει κάνει περισσότερες από 50 πτήσεις. 
Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών έχουν χρησιμοποιηθεί για την επίλυση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, των υποσυστημάτων, τον εκσυγχρονισμό του κοκπιτ, και ενσωματώθηκαν στα αεροσκάφη παραγωγής.




Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Πειραματικό αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δύο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής RD-33D
Μέγιστη ώση, kgf 2x8.300
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 15,95
Με το σωλήνα Pitot, m 17,32
Ύψος αεροσκάφους, m 4,73
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 11,36
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 38,06
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg -
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 15.600
Βάρος κενό, kg 11.200
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg -
Βάρος οπλικού φορτίου, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 2.450
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 1.500
Βαθμός ανόδου, m/s 330
Επιχειρησιακή οροφή, m 18.000
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km -
Μέγιστη εμβέλεια, km -
Όρια φόρτισης, g 9
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δεν διαθέτει.