
Την δεκαετία του '80 η Mikoyan τροποποίησε ένα MiG-29 σε ιπτάμενο εργαστήριο MiG-29 #211 (izd. «9-21» με Αριθμό 11, γνωστό ως και MiG-29E), για την αξιολόγηση τροποποιήσεων στο ηλεκτρονικό εξοπλισμό και την πιστοποίηση των ψηφιακών υπολογιστών πολλαπλών καναλιών ανταλλαγής πληροφοριών. Οι δοκιμές άρχισαν την 1η Αυγούστου 1986. Συγκεκριμένα δοκιμάσθηκαν τα ψηφιακά συστήματα τύπου BSK-29, συμπεριλαμβανόμενου και του ναυτιλιακού σταθμού «Saturn», καθώς επίσης και τα κανάλια ανταλλαγής πληροφοριών βάσει των οπτικών γραμμών επικοινωνίας.
Μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου, το 1988 το MiG-29 #211 έχει κάνει περισσότερες από 50 πτήσεις.
Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών έχουν χρησιμοποιηθεί για την επίλυση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, των υποσυστημάτων, τον εκσυγχρονισμό του κοκπιτ, και ενσωματώθηκαν στα αεροσκάφη παραγωγής.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Πειραματικό αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοανεμιστήρες διπλής ροής RD-33D |
Μέγιστη ώση, kgf | 2x8.300 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 15,95 |
Με το σωλήνα Pitot, m | 17,32 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 4,73 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 11,36 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 38,06 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | - |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 15.600 |
Βάρος κενό, kg | 11.200 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | - |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | - |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 2.450 |
Μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού, km/h | - |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 1.500 |
Βαθμός ανόδου, m/s | 330 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 18.000 |
Επιχειρησιακή ακτίνα δράσης, km | - |
Μέγιστη εμβέλεια, km | - |
Όρια φόρτισης, g | 9 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει. |