Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή των Κ. Πανιτσίδη & Χ. Φωτιάδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το Be-6, και άρχισε να εξελίσσεται από την Beriev το 1957-60 για το ρωσικό ναυτικό.
Το πρωτότυπο πραγματοποίησε την παρθενική πτήση το 1960, και εντάχθηκε στο ναυτικό το 1965. Πρόκειται για ένα δικινητήριο αμφίβιο αεροσκάφος, υψηλοπτέρυγο (γλαροπτέρυγη διαμόρφωση) με διπλό ουραίο πτέρωμα. Η καρδιά του ηλεκτρονικού εξοπλισμού αποτελείται από το ραντάρ ανίχνευσης τοποθετημένο μπροστά σε μια προέκταση και η ράβδος μαγνητόμετρου (MAD-Magnetic Anomaly Detector) στο ουραίο πτέρωμα του αεροσκάφους. Στο κεντρικό τμήμα της δομής βρίσκεται το διαμέρισμα οπλισμού για μεταφορά πλήρους σειράς ανθυποβρυχιακών τορπίλων, βόμβες βυθού, ναρκών και άλλων οπλών).
Ανθυποβρυχιακό Αεροσκάφος Be-12N, έκδοση εξοπλισμένο με σύστημα PPS Narciss-12 (1976).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
OKB Beriev
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Ανθυποβρυχιακό Αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
4, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
Δύο ΑΙ-20D
|
Μέγιστη ισχύς, h.p
|
2 x 5.180
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
30,11
|
Ύψος Α/φους, m
|
7,94
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
29,84
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
99,00
|
ΒΑΡΗ
|
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
29.500
|
Κενό, kg
|
24.000
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
36.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
9.000
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγιστη ταχύτητα , km/h
|
530
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
450
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
8.000
|
Μέγιστη εμβέλεια, km
|
3.300
|
Ακτίνα δράσης, km
|
500
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
Βάρος οπλικού φορτίου-1.500 kg (τυπικό) η 3.000 kg ( μέγιστο). Φορείς μεταφοράς οπλισμού 4 (εξωτερικά) και αποθήκη βόμβων. Δυνατότητα μεταφοράς τορπίλες των 450 mm, AT-1, AT-2, βόμβες βυθού και άλλων όπλων.
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Be-12