
Izdeliye 02V
Το MiG-25RBV αναπτύχθηκε με βάση το MiG-25RB. Το αεροσκάφος ήταν όμοιο με την παραλλαγή "RB" με μόνο ξεχωριστό σημείο ότι αντί του σταθμού SPS-4A/B τοποθετήθηκε ηλεκτρονικός εξοπλισμός αναγνώρισης “SPS-9 ή γνωστό ως Virazh-1”.
Για να ξεχωρίσουν την έκδοση, όλα τα αεροσκάφη που ήταν εξοπλισμένα με τον σταθμό τύπου “SPS-9” μετονομάστηκαν σε MiG-25RBV.
Το MiG-25RBV κατασκευάστηκε μαζικά την περίοδο 1973-1979.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | OKB MiG |
ΧΩΡΑ | Ρωσία |
ΤΥΠΟΣ |
Αναγνωριστικό-βομβαρδιστικό
|
ΠΛΗΡΩΜΑ | 1, άτομο |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Δύο στροβιλοκινητήρες MNPK Soyuz (Khachatourov), R-15B-300 |
Μέγιστη ώση, kgf | |
- χωρίς μετάκαυση | 2x7.495 |
- με μετάκαυση | 2x11.196 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, m | 21,55 |
Ύψος αεροσκάφους, m | 6,50 |
Εκπέτασμα πτέρυγας, m | 13,42 |
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 | 61,40 |
ΒΑΡΗ | |
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 41.200 |
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 35.670 |
Βάρος κενό, kg | 19.070 |
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg | 14.980 |
Βάρος οπλικού φορτίου, kg | 5.000 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ταχύτητα σε μεγάλο ύψος (Μ=2,83), km/h | 3.000 |
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h | 1.200 |
Εμβέλεια μεταφοράς, km | 2.400 |
Μέγιστη εμβέλεια, km | 1.865 |
Βαθμός ανόδου, m/min | 2.880 |
Επιχειρησιακή οροφή, m | 23.000 |
Όρια φόρτισης, g | 5 |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 10 βόμβες FAB-500. |