MiG-25RBT Αναγνωριστικό

MiG-25RBT Αναγνωριστικό. Πρώτη πτήση: 1979
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

Izdeliye 02T


Η έκδοση αυτή πρωτοεμφανίστηκε το 1979, αναπτύχθηκε με βάση το MiG-25RB. Το αεροσκάφος ήταν όμοιο με την παραλλαγή "RB/RBV" με μόνο ξεχωριστό σημείο ότι αντί του σταθμού "Virazh" τοποθετήθηκε ηλεκτρονικός εξοπλισμός αναγνώρισης "Tangazh".
Τη μαζική παραγωγή των MiG-25RBT ανέλαβε εργοστάσιο του Γκόρκι το 1980 – 1982.
 




Σχέδιο τριών όψεων

MiG-25RBT © Konstantinos Panitsidis




Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Αναγνωριστικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δύο στροβιλοκινητήρες MNPK Soyuz (Khachatourov), R-15B-300
Μέγιστη ώση, kgf  
- χωρίς μετάκαυση 2x7.495
- με μετάκαυση 2x11.196
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 21,55
Ύψος αεροσκάφους, m 6,00
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 13,42
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 61,40
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 41.200
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg 35.670
Βάρος κενό, kg 19.070
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 14.980
Βάρος οπλικού φορτίου, kg 5.000
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα σε μεγάλο ύψος (Μ=2,83), km/h 3.000
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 1.200
Εμβέλεια μεταφοράς, km 2.400
Μέγιστη εμβέλεια, km 1.865
Βαθμός ανόδου, m/min 2.880
Επιχειρησιακή οροφή, m 23.000
Όρια φόρτισης, g 5
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 10 βόμβες  FAB-500.