Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
To τετρακινητήριο αυτό υδροπλάνο αναπτύχθηκε από την Harbin (HAMC) για να αντικαταστήσει το γερασμένο Be-6. Η πρώτη πτήση πρωτοτύπου πραγματοποιήθηκε το 1976. αλλά η ένταξη σε επιχειρησιακές μονάδες δεν έγινε πριν από το 1986.
Οι κύριοι ρόλοι του SH-5 είναι η έρευνα, ο εντοπισμός και η καταστροφή υποβρυχίων, η μεταφορά φορτίων και η έρευνα και διάσωση. Παράλληλα αναπτύχθηκε και πυροσβεστική έκδοση και στο ναυτικό παραδόθηκαν έξι. Ο μόνιμος οπλισμός αποτελείται από δίδυμο πυροβόλο καθοδηγούμενο από ραντάρ στη ράχη της ατράκτου.
Μπορεί να μεταφέρει φορτίο 6.000 κιλών εσωτερικά και σε εξωτερικούς αναρτήρες (ανθυποβρυχιακές τορπίλες, βλήματα εναντίον πλοίων C-101 και ηχοσημαντήρες για ανθυποβρυχιακό αγώνα). Τα αμφίβιο φέρει μεγάλων διαστάσεων ραντάρ ντόπλερ (Doppler radar) στο ρύγχος και μαγνητική ράβδο (MAD-BOOM/Magnetic Anomaly Detector) σε προεξοχή στην ουρά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κατασκευαστής
|
Harbin (HAMC)
|
---|---|
Τύπος
|
Ανθυποβρυχιακού ρόλου
|
Μήκος, m
|
38,90
|
Ύψος Α/φους, m
|
9,8
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
36,00
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
144,00
|
Βάρος κενό, kg
|
25.000
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
45.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
13.417
|
Προωθητικό σύστημα
|
Dongan (DEMC) Wojiang-5A1
|
Μέγιστη ισχύ, h.p.
|
4 x 3.150
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
555
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
450
|
Εμβέλεια , km
|
4.750
|
Αυτονομία, hour
|
15
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
10.250
|
Πλήρωμα
|
5, άτομα +3 χείριστες ή 10.000 ωφέλιμο φορτίο.
|
Οπλισμός
|
Βάρος οπλικού φορτίου-6.000 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 4. Δυνατότητα μεταφοράς, βόμβες βυθού, νάρκες, 1 x 3.000 kg ή 3 x 1.000 kg ή 6 x 454 kg βόμβες.
4 βλήματα εναντίον πλοίων C-101 ή 6 τορπίλες ή βόμβες βυθού και άλλων όπλων |