Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Ονομασία κατά NATO: Y-8MPA «Maritime Patrol Aircraft»
To Y-8X (Xun) αποτελεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του τετρακινπτήριου μεταφορικού Αn-12. Η πρώτη πτήση του πρωτότυπου πραγματοποιήθηκε το 1996. Παράγεται από το εργοστάσιο Shaanxi Aircraft Industry Corporation (SHAG).
Σε σύγκριση με τους προκατόχους του. το Υ-8 (περιλαμβάνει διάφορα συστήματα νέας γενιάς, δυτικής προέλευσης (αδρανειακό σύστημα LTN-72. δέκτης ραδιοναυτιλίας Omega LTN-211 και ραντάρ AN/APS-504 (V)3). Το ραντάρ είναι τοποθετημένο σε θόλο κάτω από το ρύγχος, με δυνατότητα εντοπισμού υποβρυχίων σε βάθος περισκοπίου και σκαφών επιφανείας.
Οι Σινο-Ταϊβανέζικες σχέσεις όμως χειροτέρεψαν απότομα το 1989. διακόπτοντας έτσι την προμήθεια δυτικών συστημάτων και τερματίζοντας το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού. Το Υ-8X έχει εξοπλισμό που του επιτρέπει να επιχειρεί μέρα και νύχτα και επιχειρούν μαζί με τα Y-8AEW.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κατασκευαστής
|
Shaanxi
|
---|---|
Τύπος
|
Maritime Patrol Aircraft
|
Μήκος, m
|
34,02
|
Ύψος Α/φους, m
|
11,16
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
38,00
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
121,86
|
Βάρος κενό, kg
|
35.488
|
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
|
61.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
22.909
|
Προωθητικό σύστημα
|
Zhuzhou (SMPMC) Wojiang-6
|
Μέγιστη ισχύ, h.p.
|
4 x 4.252
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
662
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
550
|
Εμβέλεια , km
|
5.620
|
Ακτίνα δράσης , km
|
1.273
|
Αυτονομία, hour
|
11
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
10.400
|
Πλήρωμα
|
4-5, άτομα
|