Τεχνικά χαρακτηριστικά
Φωτογραφίες
Video
Φήμες για την ύπαρξη ενός διθέσιου, νέου κινεζικού αεροσκάφους κρούσης κυκλοφορούσαν από τα μέσα της δεκαετίας του '90. Το νέο αεροσκάφος θα αντικαθιστούσε τα Q-5. To JH-7 θεωρείται αντίστοιχο, τουλάχιστον βάσει προδιαγραφών, των Su-24, F-111 και Tornado.
Διαθέτει ραντάρ παρακολούθησης ανάγλυφου και μεταφέρει σύγχρονα οπλικά συστήματα. Τον μόνιμο οπλισμό του αποτελεί το δίκαννο πυροβόλο Type 23-3 (GSh-23L) των 23 χλστών, με 300 φυσίγγια, που είναι τοποθετημένο σε ένα εξόγκωμα στο δεξιό κάτω μέρος της ατράκτου. Μπορεί να μεταφέρει φορτίο ως και 6.500 κιλά (σε 6 φορείς οπλισμού) συμπεριλαμβανομένων και των βλημάτων εναντίον πλοίων C-801 ή YJ-8 (C-801K) αλλά και ποικιλία βλημάτων αέρος-αέρος PL-7 ή PL-5B/C/E ή βόμβες των 250 κιλών, διασποράς και μη κατευθυνόμενες ρουκέτες.
Κατασκευάζεται από το 1990 από το εργοστάσιο XAC (Xian Aircraft Industry Corporation). Κατά την περίοδο 1990-2002 κατασκευάστηκαν 18 αεροσκάφη (συμπεριλαμβανομένων και πέντε πρωτοτύπων). Το 2002 το πρόγραμμα πάγωσε λόγω τεχνικών προβλημάτων και χρηματοδότησης και πρέπει να έχει εγκαταλειφθεί οριστικά λόγω της απόκτησης των Su-27.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κατασκευαστής
|
Xian
|
---|---|
Τύπος
|
Αεροσκάφος κρούσης
|
Μήκος, m
|
21,00
|
Ύψος Α/φους, m
|
6,22
|
Εκπέτασμα πτερύγων, m
|
12,80
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
52,30
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
27.500
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, ltr.
|
6.540
|
Προωθητικό σύστημα
|
Xian (XAE) WS-9
|
Μέγιστη ώση με μετάκαυση, kN
|
2 x 138,27
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
1.795 (M=1,69)
|
Ακτίνα δράσης, km
|
1.650
|
Εμβέλεια μεταφοράς, km
|
3.650
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
16.000
|
Πλήρωμα
|
2, άτομα
|
Οπλισμός
|
Ένα πυροβόλο Type 23-III (GSh-23L) των 23 mm, με 300 βλήματα. Βάρος οπλικού φορτίου - 7.500 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού 11. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 2 βλημάτων αέρος-αέρος PL-8 ή PL-5B/C/E ή 1 βλήμα αντιραντάρ Kh-31P (YJ-91) ή 2 βλήματα εναντίον πλοίων YJ-8K. Αεροπορικές βόμβες, cluster bomb, βόμβες κατευθυνόμενες με λέιζερ LS-500J.
|