Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το εξακινητήριο μεταγωγικό An-225 αναπτύχθηκε με κύριο ρόλο την μεταφορά ογκωδών φορτίων στην ράχη του (π.χ. μεταφορά του διαστημικού λεωφορείου Buran κ.α.). Βασισμένο πάνω στο μεταγωγικό An-124 Ruslan, παραμένει το μεγαλύτερο και βαρύτερο στον κόσμο. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις 30 Νοέμβριου 1988 (αεροδρόμιο Svyatoshino-Κίεβο). Επίσημα εμφανίστηκε στις 1 Φεβρουάριου 1989, στο αεροδρόμιο Borispol-Kievo. Στις 22 Μαρτίου 1989 το αεροσκάφος απογειώθηκε με ωφέλιμο φορτίο 156.300 kg, ενώ την ίδια μέρα κατέρριψε συνολικά 110 παγκόσμια ρεκόρ!: ταχύτητας σε κλειστή διαδρομή 2.000 km, ωφέλιμου φορτίου 155.000 kg - 815,09 km/h, ρεκόρ ύψους με ωφέλιμο φορτίο 155.000 kg - 12.430 m. Μετά από διάρκεια 3 ωρών και 45 λεπτών πτήσης το αεροσκάφος προσγειώθηκε. Κατασκευάστηκε μόνο ένα αεροσκάφος.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Αντονοβ
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία / Ουκρανία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Μεταγωγικό στρατιωτικών μεταφορών
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
6-7, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
6 στροβιλοκινητήρες διπλής ροής Progress (V.A. Lotarev) D-18T
|
Μέγιστη ώση, kN
|
6 x 229.47
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
84,00
|
Ύψος Α/φους, m
|
18,10
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
88,40
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
905,00
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
600.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
-
|
Βάρος κενό, kg
|
250.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
300.000
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
800-850
|
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
-
|
Εμβέλεια μεταφοράς, km
|
15.000
|
Εμβέλεια, km
|
4.000
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
11.600
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
250.000
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ An-225 Mrya
VIDEO
An-225 Mrya – Aviasvit – XXI, Ukraine, Kyiv 2012.
Video: © www.redstar.gr