Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Χρήστου Φωτιάδη
Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Το OKB Antonov, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές μιας νέας εκσυγχρονισμένης έκδοσης του τετρακινητήριου βαρέως μεταγωγικού αεροσκάφους An-124-100M-150, το οποίο εξελίχθηκε με βάση το An-124-100M.
An-124-100M - 150 Εμπορικό Μεταγωγικό Αεροσκάφος
Το An-124-100M-150, διαφέρει από τον προκάτοχο του An-124-100M:
- αυξήθηκε το ωφέλιμο φορτίο στους 150 τόνους από τους 120 τόνους
- αυξήθηκε το μέγιστο βάρος απογείωσης από 392 τόνους, στους 402 τόνους
- βελτιώθηκε η εμβέλεια στα 5.000 km (συμπεριλαμβανομένων ωφελίμου φορτίου 120 τόνων, από τα 4.650 km)
- επέκταση του ορίου της επιχειρησιακής ζωής του αεροσκάφους έως 24.000 ώρες πτήσης και αργότερα στις 50.000 ώρες πτήσης, που αντιστοιχούν σε 10.000 πτήσεις, με διάρκεια ζωής 45 χρόνια. - εισήχθηκαν νέες ρυθμίσεις συντήρησης RO-500 (τεχνική συντήρηση άνω των 500 ωρών πτήσης)
- υϊοθέτηση νέων συστημάτων που εξασφαλίζουν ταχύτερες διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης ογκωδών φορτίων έως 40.000 kg
- ενισχύθηκε δομικά η άτρακτος για να παρέχει ευκολία στην φορτοεκφόρτωση και μεταφορά φορτίου 150.000 kg
- αναβαθμίστηκε το ραντάρ και το σύστημα πλοήγησης
- βελτιώθηκε το σύστημα πέδησης (εγκατάσταση νέου ψηφιακό μπλοκ πέδησης) που επιτρέπει τη μείωση έως και 30% της απόστασης προσγείωσης.
- μειώθηκε το πλήρωμα από έξι σε τέσσερα άτομα
- αντικαταστάθηκε ο εξοπλισμός οξυγόνου (στρατιωτικού τύπου) σε μη στρατιωτικό (πολιτικής έκδοσης)
- φέρει ενισχυμένους τροχούς και ελαστικά (για να αντέξουν μεγαλύτερο βάρος)
- εγκαταστάθηκε σύγχρονο σύστημα προστασίας από κεραυνούς
- εγκαταστάθηκαν νέες συσκευές ελέγχου του κινητήρα
- αναπτύχθηκε ένα εκσυγχρονισμένο σύστημα ελέγχου της αναστροφής ώσης και έλεγχου των δονήσεων του κινητήρα
- εγκαταστάθηκε ψηφιακό σύστημα προειδοποίησης προσέγγισης εδάφους (GPWS – Ground Proximity Warning System) και σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης SRPP3-2000 (EGPWS) σύγκρουσης με το έδαφος
- φέρει αναβαθμισμένο αδρανειακό σύστημα πλοήγησης τύπου A826
- διαθέτει προηγμένο σύστημα παρακολούθησης (EHS)
Στις 19 Ιούνη 2007 η Antonov έλαβε συμπληρωματικό πιστοποιητικό τύπου για το An-124-100M-150, που εκδόθηκε από το Αεροπορικό μητρώο του Interstate Aviation Committee (IAC) και ενημερωμένο πιστοποιητικό τύπου για το An-124-100 που εκδόθηκε από την κρατική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Ουκρανίας.
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
|
Antonov
|
---|---|
ΧΩΡΑ
|
Ρωσία / Ουκρανία
|
ΤΥΠΟΣ
|
Εμπορικό Μεταγωγικό Αεροσκάφος
|
ΠΛΗΡΩΜΑ
|
4, άτομα
|
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
|
4 στροβιλοκινητήρες διπλής ροής Progress (V.A. Lotarev) D-18T III-series
|
Μέγιστη ώση, kN
|
4 x 234,9
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
Μήκος, m
|
69,10
|
Ύψος Α/φους, m
|
21,08
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
73,30
|
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
|
628,50
|
ΒΑΡΗ
|
|
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
|
402.000
|
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
|
392.000
|
Βάρος κενό, kg
|
173.000
|
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
|
212.350
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Μέγ. ταχύτητα, km/h
|
865
|
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
800-850
|
Εμβέλεια μεταφοράς, km
|
16.500
|
Εμβέλεια, km
|
4.800
|
Επιχειρησιακή οροφή, m
|
11.600
|
Ωφέλιμο φορτίο, kg
|
Μεταφορά 88 επιβατών στην συμπιεζόμενη καμπίνα ή φορτίου 150.000 kg.
|
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
|
-
|
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ An-124-100M-150