Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Χρήστου Φωτιάδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video 

 

Το OKB Antonov, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές μιας νέας εκσυγχρονισμένης έκδοσης του τετρακινητήριου βαρέως μεταγωγικού αεροσκάφους An-124-100M-150, το οποίο εξελίχθηκε με βάση το An-124-100M.

 

An-124-100M - 150 Εμπορικό Μεταγωγικό Αεροσκάφος © Konstantinos Panitsidis 

 

 

Το An-124-100M-150, διαφέρει από τον προκάτοχο του An-124-100M:
- αυξήθηκε το ωφέλιμο φορτίο στους 150 τόνους από τους 120 τόνους
- αυξήθηκε το μέγιστο βάρος απογείωσης από 392 τόνους, στους 402 τόνους
- βελτιώθηκε η εμβέλεια στα 5.000 
km (συμπεριλαμβανομένων ωφελίμου φορτίου 120 τόνων, από τα 4.650 km)
επέκταση του ορίου της επιχειρησιακής ζωής του αεροσκάφους έως 24.000 ώρες πτήσης και αργότερα στις 50.000 ώρες πτήσης, που αντιστοιχούν σε 10.000 πτήσεις, με διάρκεια ζωής 45 χρόνια. - εισήχθηκαν νέες ρυθμίσεις συντήρησης RO-500 (τεχνική συντήρηση άνω των 500 ωρών πτήσης)
- υϊοθέτηση νέων συστημάτων που εξασφαλίζουν ταχύτερες διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης ογκωδών φορτίων έως 40.000 
kg
- ενισχύθηκε δομικά η άτρακτος για να παρέχει ευκολία στην φορτοεκφόρτωση και μεταφορά φορτίου 150.000 kg
- αναβαθμίστηκε το ραντάρ και το σύστημα πλοήγησης
- βελτιώθηκε το σύστημα πέδησης (εγκατάσταση νέου ψηφιακό μπλοκ πέδησης) που επιτρέπει τη μείωση έως και 30% της απόστασης προσγείωσης.
- μειώθηκε το πλήρωμα από έξι σε τέσσερα άτομα
- αντικαταστάθηκε ο εξοπλισμός οξυγόνου (στρατιωτικού τύπου) σε μη στρατιωτικό (πολιτικής έκδοσης)
- φέρει ενισχυμένους τροχούς και ελαστικά (για να αντέξουν μεγαλύτερο βάρος)
- εγκαταστάθηκε σύγχρονο σύστημα προστασίας από κεραυνούς
- εγκαταστάθηκαν νέες συσκευές ελέγχου του κινητήρα
- αναπτύχθηκε ένα εκσυγχρονισμένο σύστημα ελέγχου της αναστροφής ώσης και έλεγχου των δονήσεων του κινητήρα
- εγκαταστάθηκε ψηφιακό σύστημα προειδοποίησης προσέγγισης εδάφους (
GPWS – Ground Proximity Warning System) και σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης SRPP3-2000 (EGPWS) σύγκρουσης με το έδαφος
- φέρει αναβαθμισμένο αδρανειακό σύστημα πλοήγησης τύπου 
A826
διαθέτει προηγμένο σύστημα παρακολούθησης (EHS)

Στις 19 Ιούνη 2007 η Antonov έλαβε συμπληρωματικό πιστοποιητικό τύπου για το An-124-100M-150, που εκδόθηκε από το Αεροπορικό μητρώο του Interstate Aviation Committee (IAC) και ενημερωμένο πιστοποιητικό τύπου για το An-124-100 που εκδόθηκε από την κρατική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Ουκρανίας.

 


ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΙΩΝ ΟΨΕΩΝ

 


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Antonov
ΧΩΡΑ
Ρωσία / Ουκρανία
ΤΥΠΟΣ
Εμπορικό Μεταγωγικό Αεροσκάφος
ΠΛΗΡΩΜΑ
4,  άτομα
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
4 στροβιλοκινητήρες διπλής ροής Progress (V.A. Lotarev) D-18T III-series
Μέγιστη ώση, kN
4 x 234,9
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
 
Μήκος, m
69,10
Ύψος Α/φους, m
21,08
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
73,30
Επιφάνεια πτέρυγας, m2
628,50
ΒΑΡΗ
 
Μέγ. βάρος απογείωσης, kg
402.000
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg
392.000
Βάρος κενό, kg
173.000
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg
212.350
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
 
Μέγ. ταχύτητα, km/h
865
Μέγ. ταχύτητα ταξιδιού, km/h
800-850
Εμβέλεια μεταφοράς, km
16.500
Εμβέλεια, km
4.800
Επιχειρησιακή οροφή, m
11.600
Ωφέλιμο φορτίο, kg
Μεταφορά 88 επιβατών στην συμπιεζόμενη καμπίνα ή φορτίου 150.000 kg.
ΟΠΛΙΣΜΟΣ
-

 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ An-124-100M-150