Mi-24V Hind © Konstantinos Panitsidis

Φωτογραφίες από την προσωπική συλλογή του Κωνσταντίνου Πανιτσίδη


 Τεχνικά χαρακτηριστικά      Φωτογραφίες      Video

 

 

Η Αερολέσχη Mirko Todorovski του αεροδρομίου του Μοναστηριού (Bitola), διοργάνωσε την αεροπορική έκθεση. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης παρουσιάστηκαν υπερελαφρά αεροσκάφη και στρατιωτικά εναέρια μέσα της FYROM, σε ένα αρκετά εντυπωσιακό τριήμερο (9,10 και 11 Σεπτεμβρίου 2011).

 

UTVA-66 

UTVA-66 © Konstantinos Panitsidis

Κατασκευαστής: UTVA
Χώρα: Γιουγκοσλαβία
Πρώτη πτήση: 1968
Τύπος: Ελαφρό α/φος βραχείας αποπροσγείωσης (STOL)


Το μοναδικό UTVA-66 της Π.Α. της FYROM σε στατική έκθεση στο αεροδρόμιο του Μοναστηρίου. Πιθανώς το α/φος να έχει αποσυρθεί από ενεργό δράση. 
UTVA-66. Ελαφρό α/φος STOL. Αναπτύχθηκε από την Γιουγκοσλαβική UTVA (Fabrica Aviona Utva). Στα τέλη της δεκαετίας του ’60 η εταιρεία UTVA παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση του UTVA-60 το UTVA-66, το οποίο ήταν εξοπλισμένο με έναν εξακύλινδρο κινητήρα με ένα υπερτροφοδοτούμενο συμπιεστή Lycoming GSO-480-B1J6 που κινεί μια τρίφυλλη έλικα της Hartzell HC-B 3Z20-1/10151 C-5. Συνολικά παρήχθησαν 130 α/φη όλων των εκδόσεων: UTVA-66AM (Medevac), UTVA-66N (Υδροπλάνο εφοδιασμένο με πλωτήρες) και στρατιωτική έκδοση του UTVA-66V.

 

Το συγκεκριμένο α/φος με νηολόγιο Z3-DCB καί με αριθμό πλαισίου 51101, έχει λάβει μέρος στις πολεμικές επιχείρησης εξέγερσης των Αλβανών του Τετόβου, το 2001. Στατική έκθεση, αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης 

Το συγκεκριμένο α/φος με νηολόγιο Z3-DCB και με αριθμό πλαισίου 51101, έχει λάβει μέρος στις πολεμικές επιχείρησης εξέγερσης των Αλβανών του Τετόβου, το 2001. Στατική έκθεση, αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

 

UTVA-66 - ένα μέρος του οριζοντίου πτερώματος με πλήγμα από ελαφρά πυρά κατά τις πολεμικές επιχειρήσειες του 2001. Στατική έκθεση, Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου  © Κων/νος Πανιτσίδης

UTVA-66 - ένα μέρος του οριζοντίου πτερώματος με πλήγμα από ελαφρά πυρά κατά τις πολεμικές επιχειρήσειες του 2001.
Στατική έκθεση, Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Κοντινή λήψη του εμπρόσθιου τμήματος του προωθητικού συστήματος το οποίο κινεί μια τρίφυλλη έλικα της Hartzell. Στατική έκθεση, αεροδρόμιο του Μοναστηρίου  © Κων/νος Πανιτσίδης

Κοντινή λήψη του εμπρόσθιου τμήματος του προωθητικού συστήματος το οποίο κινεί μια τρίφυλλη έλικα της Hartzell. Στατική έκθεση, αεροδρόμιο του Μοναστηρίου. © Κων/νος Πανιτσίδης

 

UTVA-75

UTVA-75 © Konstantinos Panitsidis

 

Κατασκευαστής: UTVA
Χώρα: Γιουγκοσλαβία
Πρώτη πτήση: 1976
Τύπος: Στρατιωτικό εκπαιδευτικό αεροσκάφος

Το UTVA-75, σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει το εκπαιδευτικό UTVA Aero 3, με κύριο γνώμονα την εκπαίδευση πληρωμάτων της Π.Α. της Γιουγκοσλαβίας. Συνολικά παραδοθήκαν 136 Α/φη στην Π.Α. Γιουγκοσλαβίας.

 

Τα Α/φη τύπου UTVA-75 έχουν αποσυρθεί από την ενεργό δράση και από την Π.Α. της FYROM © Κων/νος Πανιτσίδης

Τα Α/φη τύπου UTVA-75 έχουν αποσυρθεί από την ενεργό δράση και από την Π.Α. της FYROM. © Κων/νος Πανιτσίδης

 

 Υπερελαφρό αεροσκάφος I.C.P. Bingo  /  Cessna 172 © Κων/νος Πανιτσίδης

  

Cessna 172 M Skyhawk © Κων/νος ΠανιτσίδηςΑνεμόπτερο αερολέσχης Vuk-T (Γιουγκοσλαβικής προέλευσης © Κων/νος Πανιτσίδης

Cessna 172 M Skyhawk   /   Ανεμόπτερο αερολέσχης Vuk-T (Γιουγκοσλαβικής προέλευσης © Κων/νος Πανιτσίδης

 

ΠΤΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ

Galeb G2 jet

Η έναρξη των πτητικών επιδείξεων έγινε με τον Dragan Amidzha από το Novi Sad – της Σερβίας στα χειριστήρια του Galeb G 2 να πραγματοποιεί το ακροβατικό του πρόγραμμα (σ.σ. το οποίο ήταν πολύ εντυπωσιακό και ενδιαφέρον) © Κων/νος Πανιτσίδης

Η έναρξη των πτητικών επιδείξεων έγινε με τον Dragan Amidzha από το Novi Sad - της Σερβίας στα χειριστήρια του Galeb G 2 να πραγματοποιεί το ακροβατικό του πρόγραμμα (σ.σ. το οποίο ήταν πολύ εντυπωσιακό και ενδιαφέρον).

 

Galeb G2 jet © Konstantinos Panitsidis Galeb G2 jet © Konstantinos Panitsidis

Galeb G2 jet του ακροβατικού σμήνους "STARS", με νηολόγιο YU-YAK το οποίο εκτέλεσε πτητική επίδειξη κατά τη διάρκεια του air show στο αεροδρόμιο του Μοναστηρίου. Το ιδιωτικό ακροβατικό σμήνος αυτό επανδρώνεται από πέντε α/φη τύπου Galeb G 2 και ιδρύθηκε το 2007, στην Σερβία, από πρώην μέλη και πιλότους των "Flying Stars"

 

Mi-24 V Hind 

Mi-24 V Hind  © Konstantinos Panitsidis

Κατασκευαστής: Mil 
Χώρα: Ρωσία
Πρώτη πτήση: 1985
Τύπος: Ε/Π πολλαπλών ρόλων

Όλα τα Ε/Π είχαν αποκτηθεί από την Ουκρανική Αεροπορία Στρατού, την περίοδο των πολεμικών επιχειρήσεων κατά την εξέγερση των Αλβανών του Τετόβου, το 2001. Συνολικά αποκτηθήκαν 10 Ε/Π τα οποία ανήκουν όλα στην 201η Μοίρα επιθετικών Ε/Π (εκ των οποίων τα 8 είναι Mi-24 V Hind-E και τα δυο Mi-24K. Η έκδοση αφορά κυρίως - ελικόπτερο κατασκοπευτικό και για διόρθωση πυρών πυροβολικού, εξοπλισμένο με αυτόματη κάμερα ζουμ στην κεντρική καμπίνα και μια δεύτερη σε ειδική θέση κάτω από την άτρακτο).

Mi-24V Hind-E. Διαφοροποιημένη παραλλαγή του Mi-24D. Ήταν εξοπλισμένο με υπερηχητικούς αντιαρματικούς πύραυλους τύπου "Shturm-V" νέας γενιάς και αυτόματο σύστημα σκόπευσης τύπου ASP-176, μια παραλλαγή του συστήματος που έφερε και το βομβαρδιστικό Su-17. Τα Ε/Π Mi-24V και D εντάχθηκαν στις ένοπλες δυνάμεις στις 29 Μαρτίου 1976. Η παραγωγή τους συνεχίστηκε ως το 1986. Κατασκευάστηκαν πάνω από 1.000 Mi-24 V. Από το τέλος του 1978, εκσυγχρονισμένα Mi-24 V και D άρχισαν να εξοπλίζουν τις χώρες του Σύμφωνου της Βαρσοβίας.

 

Mi-24V Hind-E με αριθμό πλαισίου VAM-207. Είναι ενταγμένο στην 201η Μοίρα επιθετικών Ε/Π. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-24V Hind-E με αριθμό πλαισίου VAM-207. Είναι ενταγμένο στην 201η Μοίρα επιθετικών Ε/Π. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου. 

 

Εμπρόσθιο μέρος του εκσυγχρονισμένου Mi-24V Hind-E, το οποίο φέρει εξοπλισμό προέλευσης της ισραηλινής ELbit. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Εμπρόσθιο μέρος του εκσυγχρονισμένου Mi-24V Hind-E, το οποίο φέρει εξοπλισμό προέλευσης της ισραηλινής ELbit. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου. 

 

Mi-24V Hind-E Φέρει το σύστημα USPU-24, με ελεγχόμενο από τον πυροβολητή, τετράκαννο πυροβόλο με περιστρεφόμενες κάννες των 12,7 mm. Η χωρητικότητα της αποθήκης είναι 1.400 σφαίρες. Βάρος οπλικού φορτίου-2.400 kg. Φορείς μεταφοράς οπλισμού: 4-6. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 4 αντιαρματικών βλημάτων 9Κ113/9Μ114 Shtorm-V. © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-24V Hind-E Φέρει το σύστημα USPU-24, με ελεγχόμενο από τον πυροβολητή, τετράκαννο πυροβόλο με περιστρεφόμενες κάννες των 12,7 mm.
Η χωρητικότητα της αποθήκης είναι 1.400 σφαίρες. Βάρος οπλικού φορτίου-2.400 kg.
Φορείς μεταφοράς οπλισμού: 4-6. Δυνατότητα μεταφοράς μέχρι 4 αντιαρματικών βλημάτων 9Κ113/9Μ114 Shtorm-V.

 

Mi-24V Hind-E. Πτητική επίδειξη του Ε/Π. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-24V Hind-E. Πτητική επίδειξη του Ε/Π. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου.

 

Mi-171 (Mi-8AMT)

Mi-171 (Mi-8AMT) © Konstantinos Panitsidis

Κατασκευαστής: Mil 
Χώρα: Ρωσία
Πρώτη πτήση: 1975
Τύπος: Ε/Π πολλαπλών ρόλων

Πρόκειται για μια βελτιωμένη πολιτική έκδοση με βάση το Mi-8AMT (εξαγωγική έκδοση Mi-171). Η έκδοση αυτή είναι ειδικά διαμορφωμένη για την εκτέλεση ειδικών αποστολών όπως: περιπολία και έρευνα, μεταφορά φορτίων ή επιβατών, με δυνατότητα αεροπυρόσβεσης, να επιχειρεί μέρα και νύχτα με δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Ένας άγνωστος αριθμός έχει αποκτηθεί από την Π.Α. της FUROM.


Προετοιμασία Ε/Π για την ρίψη αλεξιπτωτιστών © Κων/νος Πανιτσίδης

Προετοιμασία Ε/Π για την ρίψη αλεξιπτωτιστών © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Όλα τα Mi-171 έχουν εκσυγχρονιστεί ώστε να μεταφέρουν εξωτερικό οπλισμό © Κων/νος Πανιτσίδης

Όλα τα Mi-171 έχουν εκσυγχρονιστεί ώστε να μεταφέρουν εξωτερικό οπλισμό © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Mi-171 (Mi-8AMT) με αριθμό πλαισίου 307 της 301η Μοίρας Μεταφορικών Ε/Π. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-171 (Mi-8AMT) με αριθμό πλαισίου 307 της 301η Μοίρας Μεταφορικών Ε/Π. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Air Tractor AT-802 A Fire Boss

Air Tractor AT-802 A Fire Boss © Konstantinos Panitsidis

Κατασκευαστής: Air Tractor
Χώρα: ΗΠΑ
Πρώτη πτήση: 1992
Τύπος: Αμφίβιο πυροσβεστικό αεροσκάφος

Το Μάρτιο του 2009 η FYROM υπέγραψε μια σύμβαση ύψους 10 εκ. $ για την απόκτηση 3 Α/φων τύπου AT-802 A Fire Boss, με την Ισπανική Iar Tractor Europe SL. 

Μονοθέσιο, μονοκινητήριο αμφίβιο πυροσβεστικό αεροσκάφος, προερχόμενο από το ΑΤ-800 και εξοπλισμένο με κινητήρα P&W PT6A-67AG, συνολικής ισχύος 1.350 h.p. με αναβάθμιση εξοπλισμού και αύξηση της δυνατότητας μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου (νερού). Ο κινητήρας κινεί μια πεντάφυλλη έλικα της Hartzell HC-B5HP-3F, την Μ11276Ν5, σταθερής ταχύτητας, διαμέτρου 2,99 m., με ικανότητα να μεταφέρει 3.104 lt νερό ή επιβραδυντικό υλικό. Έχει μέγιστο βάρος απογείωσης 7.260 kg , μέγιστη ταχύτητα 354 km/h, οικονομική ταχύτητα 193 - 291 km/h, εμβέλεια (με οικονομική ταχύτητα) 1.287 km. Πέταξε για πρώτη φορά στις 6 Ιουλίου 1992. 

Στις 8 Νοεμβρίου του 2009, η FYROM παραλαμβάνει τα πρώτα δυο αμφίβια πυροσβεστικά αεροσκάφη AT-802 A Fire Boss.

 

Χαμηλή διέλευση του AT-802 A Fire Boss © Κων/νος Πανιτσίδης

Χαμηλή διέλευση του AT-802 A Fire Boss © Κων/νος Πανιτσίδης

 

 Όλα τα αεροσκάφη του τύπου είναι ενταγμένα στο Αεροπορικό Σώμα με κύρια αποστολή την πρόληψη και την διάσωση για λογαριασμό της FYROM © Κων/νος Πανιτσίδης

Όλα τα αεροσκάφη του τύπου είναι ενταγμένα στο Αεροπορικό Σώμα με κύρια αποστολή την πρόληψη και την διάσωση για λογαριασμό της FYROM © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Το Fire Boss πραγματοποιεί ρίψη νερού στην αεροπορική επίδειξη στο αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Το Fire Boss πραγματοποιεί ρίψη νερού στην αεροπορική επίδειξη στο αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Mi-17-1V

Mi-17-1V © Konstantinos Panitsidis

Κατασκευαστής: Mil 
Χώρα: Ρωσία
Πρώτη πτήση: 1985
Τύπος: Ε/Π πολλαπλών ρόλων

Τα Ε/Π αυτά παραγγέλθηκαν πρόσφατα και αποκτηθήκαν μέσω μιας Λιθουανικής εταιρείας και εντάχθηκαν στο στόλο του Υπουργείου Εσωτερικών. Εκτελούν κυρίως αποστολές για λογαριασμό της Αστυνομίας, αλλά ταυτόχρονα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το λογαριασμό της Π.Α. της FYROM. 

Το Mi-17-1V εξελίχθηκε με βάση το Mi-17. Η έκδοση αυτή φέρει καινούργιο προωθητικό σύστημα TV3-117BM με μέγιστη ισχύ 1.900 h.p. ο κάθε ένας (σε περίπτωση αστοχίας ενός κινητήρα ο δεύτερος παρέχει πλήρη ισχύ έως 2.200 h.p.) και βοηθητικό ηλεκτροπαραγωγό στοιχείο (APU) τύπου AI-9V. Για να αυξήσουν την εμβέλεια του Ε/Π, στην καμπίνα μπορούν να τοποθετηθούν επιπλέον δεξαμενές καυσίμου. Επίσης εκσυγχρονίστηκε και ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός, επιτρέποντας έτσι να εκτελεί αποστολές μέρα και νύκτα. Ένα άλλο σημείο εκσυγχρονισμού του Ε/Π είναι το Σ/Π VP-17, το οποίο φέρει σύστημα αντιπαγοποίησης. 

Το Ε/Π μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αποστολές όπως μεταφορά έως 30 στρατιωτών, έκδοση MEDEVAC (εξοπλισμένο με 12 φορεία, καθώς και ιατρικό εξοπλισμό) ή μεταφορά έως 4.000 kg φορτιού εσωτερικά ή σε εξωτερική ανάρτηση. 

Για αποστολές κρούσης φέρει ειδικό εξοπλισμό αναρτημένο εξωτερικά με έξι φορείς οπλισμού τύπου BD-3-57 KPVM, στους οποίους προσαρμόζονται 4 ατρακτίδια B8V20 με 20 NUR S-8 (κάλαθοι ρουκετών) ή τέσσερα ατρακτίδια πυροβόλου τύπου UPK-23-250 με το πυροβόλο GSh-23L των 23 mm ή βόμβες των 250 kg ή 4 αντιαρματικά βλήματα M-17P Scorpion. Για την προστασία του Ε/Π στο εμπρόσθιο ημισφαίριο μπορεί να εγκατασταθεί πυροβόλο, καθώς και να φέρει εξοπλισμό παρεμβολών ηλεκτρονικού πολέμου. 

Η εξαγωγική έκδοση ανάλογα με τις απαιτήσεις του αγοραστή μπορεί να φέρει και δυτικής προέλευσης κινητήρες της Pratt&Whitney, καθώς και ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

 

Μεταφορικό Ε/Π Mi-17-1V σε πτητική επίδειξη στην αεροπορική έκθεση στο αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος ΠανιτσίδηςΜεταφορικό Ε/Π Mi-17-1V σε πτητική επίδειξη στην αεροπορική έκθεση στο αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Μεταφορικό Ε/Π Mi-17-1V σε πτητική επίδειξη στην αεροπορική έκθεση στο αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-17-1V. Προετοιμασία για την απογείωση, του, με αριθμό πλαισίου MAP-7712, ελικοπτέρου, το οποίο ανήκει στο Υπουργείο Εσωτερικών της FYROM και εκτελεί αποστολές για λογαριασμό της Αστυνομίας. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Mi-17-1V. Προετοιμασία για την απογείωση, του, με αριθμό πλαισίου MAP-7712, ελικοπτέρου, το οποίο ανήκει στο Υπουργείο Εσωτερικών της FYROM και εκτελεί αποστολές για λογαριασμό της Αστυνομίας.
Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Bell 412 EP

Bell 412EP © Konstantinos Panitsidis

Κατασκευαστής: Bell
Χώρα: ΗΠΑ
Πρώτη πτήση: 1996
Τύπος: Ε/Π πολλαπλών ρόλων

 

Το εικονιζόμενο Bell-412 EP ανήκει στην αεροπορική δύναμη της αστυνομίας και αποκτήθηκε στις 22 Νοεμβρίου του 2000. Επίσης χρησιμοποιείται στην μεταφορά ειδικών ομάδων στις επιχειρήσεις κατά τρομοκρατών  © Κων/νος Πανιτσίδης

Το εικονιζόμενο Bell-412 EP ανήκει στην αεροπορική δύναμη της αστυνομίας και αποκτήθηκε στις 22 Νοεμβρίου του 2000. Επίσης χρησιμοποιείται στην μεταφορά ειδικών ομάδων στις επιχειρήσεις κατά τρομοκρατών © Κων/νος Πανιτσίδης

Bell-412 EP. Πολλαπλών ρόλων Ε/Π. Αναπτύχθηκε από την αμερικανική εταιρεία Bell Helicopter Textron. Ουσιαστικά πρόκειται για συνέχεια των επιτυχημένων εκδόσεων της σειράς Bell-412. Φέρει καινούργιο κινητήρα της Partt&Whitney Canada PT6T-3P Twin, με ισχύ 1.342 kW. Βελτιώθηκε και η ανάρτηση του έλικα. Μπήκε σε παραγωγή το 1996. 

 

Bell-412 EP σε πτητική επίδειξη. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος ΠανιτσίδηςBell-412 EP σε πτητική επίδειξη. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

Bell-412 EP σε πτητική επίδειξη. Αεροδρόμιο του Μοναστηρίου © Κων/νος Πανιτσίδης

 

ZLIN-242L

ZLIN-242L © Konstantinos Panitsidis

Κατασκευαστής: Moravan Otrokovice
Χώρα: Τσεχοσλοβακία
Πρώτη πτήση: 1990
Τύπος: Ακροβατικό αεροσκάφος 


ZLIN-242L. Είναι ένα μονοκινητήριο διθέσιο με τις θέσεις του πληρώματος δίπλα - δίπλα, πράγμα που διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ τους. Εξελίχθηκε από την Τσεχοσλοβακική Moravan Otrokovice. 
Το αεροσκάφος προωθείται από κινητήρα της Textron Lycoming AEIO-360A1B6 των 200 h.p., κινεί μια τρίφυλλη έλικα της MT/Hartzel. Το Zlin-242L είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές FAR 23 (IFR&VFR) και είναι εγκεκριμένο από την FAA και την Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ εξάχθηκε σε περισσότερες από 11 χώρες. 
Η κατασκευή του «242L» είναι σχεδιασμένη να αντέχει ελιγμούς με όρια φόρτισης από +6 έως -3,5g.

 

Όλα τα Zlin-242L υπάγονται στην 401η Μοίρα Εκπαίδευσης της FYROM © Κων/νος Πανιτσίδης

Όλα τα Zlin-242L υπάγονται στην 401η Μοίρα Εκπαίδευσης της FYROM © Κων/νος Πανιτσίδης

 

ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ ΠΤΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΔΕΙΞΕΩΝ

Συμμετοχή της Βουλγαρίας με χειριστή τον Svilev Gorgiev © Κων/νος ΠανιτσίδηςExtra 300 σε πτητική επίδειξη με το «300» από την Slovenia με χειριστή τον Tomo Poljanac  © Κων/νος Πανιτσίδης

Συμμετοχή της Βουλγαρίας με χειριστή τον Svilev Gorgiev  /   Extra 300 σε πτητική επίδειξη με το «300» από την Slovenia με χειριστή τον Tomo Poljanac 
© Κων/νος Πανιτσίδης

 

Sbach 342 από United Kingdom με πιλότο τον Andrew Bickmore © Κων/νος ΠανιτσίδηςG 202 από την Croatia, με χειριστή τον Branimir Ambrekovic © Κων/νος Πανιτσίδης

Sbach 342 από United Kingdom με πιλότο τον Andrew Bickmore   /   G 202 από την Croatia, με χειριστή τον Branimir Ambrekovic © Κων/νος Πανιτσίδης

 

Fascination D4B © Κων/νος ΠανιτσίδηςΑνεμόπτερο Let L 23 Super Blanik  © Κων/νος Πανιτσίδης

Fascination D4B   /    Ανεμόπτερο Let L 23 Super Blanik © Κων/νος Πανιτσίδη

 

ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΩΝ

Προετοιμασία αλεξιπτωτιστών πριν την ρίψη τους © Κων/νος ΠανιτσίδηςΠροετοιμασία αλεξιπτωτιστών πριν την ρίψη τους © Κων/νος Πανιτσίδης

Προετοιμασία αλεξιπτωτιστών πριν την ρίψη τους © Κων/νος Πανιτσίδης

Ρίψη αλεξιπτωτιστών από Ε/Π Mi-171 (Mi-8 ATM) © Κων/νος ΠανιτσίδηςΡίψη αλεξιπτωτιστών από Ε/Π Mi-171 (Mi-8 ATM) © Κων/νος Πανιτσίδης

Ρίψη αλεξιπτωτιστών από Ε/Π Mi-171 (Mi-8 ATM) © Κων/νος ΠανιτσίδηςΡίψη αλεξιπτωτιστών από Ε/Π Mi-171 (Mi-8 ATM) © Κων/νος Πανιτσίδης

Ρίψη αλεξιπτωτιστών από Ε/Π Mi-171 (Mi-8 ATM) © Κων/νος Πανιτσίδης

 


Περισσοτέρα

Air Show Bitola AIR SHOW BITOLA