Τεχνικά χαρακτηριστικά Φωτογραφίες Video
Την ανάπτυξη του συστήματος την ανέλαβε το σχεδιαστικό γραφείο NPO Astrofizika, με επικεφαλής τον σχεδιαστή N.D. Ustinov. Όλο το σύστημα έπρεπε να εγκατασταθεί σε ένα ερπυστριοφόρο όχημα, το οποίο ανέλαβε να αναπτύξει η Uraltransmash, με επικεφαλής τον U.V. Tomashova. Παραδόθηκαν δυο συστήματα για τις δοκιμές και την πιστοποίησή του από τον στρατού ενώ εντάχθηκαν το 1982 στο οπλοστάσιο. Τελικά ποτέ δεν υπήρξε μαζική παραγωγή, και υπάρχουν μόνο τα δυο πρωτότυπα συστήματα.
Κατά τη δημιουργία το συστήματος 1K11, χρησιμοποιήθηκε το ερπυστριοφόρο όχημα με βάση το A/K πυροβόλο SU-100P.
Ένα από τα δυο πρωτότυπα βρίσκεται σε μια τεθωρακισμένη μονάδα στην Αγία Πετρούπολη, και σύμφωνα με πληροφορίες είναι σε αχρηστία. Το δεύτερο πρωτότυπο, βρέθηκε το 2010 στο εργοστάσιο αρμάτων στο Kharkov. Από το σύστημα είχαν αφαιρέσει όλο τον εξοπλισμό.
Μαζικά το σύστημα δεν παράγεται
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος | Αυτοκινούμενο σύστημα λέιζερ |
Κατασκευαστής | NPO Astrofizika |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος, mm | - |
Πλάτος, mm | 3100 |
ΘΩΡΑΚΙΣΗ | |
Τύπος | Ομοιογενές ατσάλι |
ΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Πολυβόλο | 1 x 12,7 mm |
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ντίζελ V-54-105 |
Μέγιστη ισχύς, h.p. | 400 |
Όγκος, cm3 | 38 880 |
Διαμόρφωση κινητήρα | V-12 |
Κύλινδροι | 12 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Ταχύτητα επί ασφάλτου, km/h | 65 |
Αυτονομία επί ασφάλτου, km | 300 |
Αναρριχητική Ικανότητα σε κλίση, μοίρες | 30 |
Υδάτινο Κώλυμα, m | 1,2 |