MiG-9 (το πρώτο I-210) Καταδιωκτικό

MiG-9 (το πρώτο I-210) Καταδιωκτικό. Πρώτη πτήση: 1942
-

Σε αριθμούς  Με φακό  Video

I-210 (MiG-9, izdelie 65) ειδικά τροποποιημένο αεροσκάφος για να δεχτεί τον κινητήρα M-82A, με βάση το MiG-3. Κατά την διάρκεια δοκιμαστικών πτήσεων, παρουσιάστηκαν προβλήματα εντόνων κραδασμών στο ουραίο πτέρωμα και αστάθειας του σκάφους. Το αεροσκάφος έφτασε ταχύτητα των 565 km/h σε ύψος 6.150 m (επιχειρησιακή οροφή 8.700 m).

Δεν μπήκε ποτέ σε παραγωγή γιατί υστερούσε σε επιδόσεις σε σύγκριση με τα La-5 και Yak-7. Συνολικά παραδόθηκαν τρία τροποποιημένα αεροσκάφη σε επίπεδο MiG-9. Τα οποία εντάχθηκαν στο 260-η μικτή αεροπορική μεραρχία, στην δύναμη της 7ης Αεροπορίας Στρατού (ΑΣ) Καρελιανού μετώπου, όπου και παρέμεναν ενεργά ως το 1944.
 

 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ OKB MiG
ΧΩΡΑ Ρωσία
ΤΥΠΟΣ
Καταδιωκτικό
ΠΛΗΡΩΜΑ 1, άτομο
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ένας εμβολοφόρος κινητήρας M-82
Μέγιστη ισχύς, h.p. 1x1.700
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  
Μήκος, m 8,78
Ύψος αεροσκάφους, m 3,50
Εκπέτασμα πτέρυγας, m 10,20
Επιφάνεια πτέρυγας, m2 17,44
ΒΑΡΗ  
Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg 3.382
Κανονικό βάρος απογείωσης, kg -
Βάρος κενό, kg 2.762
Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, kg 360
Βάρος οπλικού φορτίου, kg -
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
Μέγιστη ταχύτητα, km/h 565
Μέγιστη ταχύτητα σε χαμηλό ύψος, km/h 475
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h -
Μέγιστη εμβέλεια, km 1.070
Ακτίνα δράσης, km -
Επιχειρησιακή οροφή, m 8.700
Βαθμός ανόδου, m/min  896
Όρια φόρτισης, g -
ΟΠΛΙΣΜΟΣ Τρία συγχρονισμένα  πολυβόλα UBS των 12,7 mm με 200 βαο και δυο συγχρονισμένα πολυβόλα ShKAS των 7,62 mm με 650 βαο.