Προς το τέλος της δεκαετίας του ´50 η Ελλάδα παρέλαβε τα πρώτα από τα 12 Ε/Π UH-19B Chickasawe και λίγο αργότερα την έκδοση του UH-19D. Τα Ε/Π αυτά χρησιμοποιήθηκαν κυρίως σε αποστολές Έρευνας & Διάσωσης που εξόπλιζαν το 357 Σμήνος Ελικοπτέρων. Το Ε/Π αυτό παρέμενε ενεργό στις ένοπλες δυνάμεις μέχρι και το 1971 (1974) οπότε και αποσύρθηκε οριστικά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
| ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | Sikorsky |
| ΧΩΡΑ | ΗΠΑ |
| ΤΥΠΟΣ | Ε/Π πολλαπλών ρολών |
| ΠΛΗΡΩΜΑ | 2 - 3, άτομα |
| ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | Ένας αστεροειδής κινητήρας Wright R-1.300-3 |
| Μέγιστη ισχύς, h.p. | 1x709 |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
|
Μήκος, m
|
12,88 |
|
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
|
16,15
|
|
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
|
2,68
|
|
Εκπέτασμα πτέρυγας, m
|
-
|
|
Ύψος ελικοπτέρου, m
|
4,06
|
| ΒΑΡΗ | |
| Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg | 3.583 |
| Κανονικό βάρος απογείωσης, kg | 3.407 |
| Βάρος κενό, kg | 2.295 |
| Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα, l | 700 |
| Ωφέλιμο φορτίο, kg | |
| - εσωτερικά της καμπίνας | 2.268 |
| - με εξωτερικό γάντζο | 2.268 |
| - μεταφορά στρατιωτών, άτομα | 10 |
| - φορεία | 8 |
| ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
| Μέγιστη ταχύτητα, km/h | 187 |
|
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
|
148
|
|
Όρια φόρτισης, g
|
-
|
|
Βαθμός ανόδου, m/min
|
300
|
|
Δυναμική οροφή, m
|
3.930
|
|
Στατική οροφή, m
|
1.770
|
| Εμβέλεια, km | 635 |
| Ακτίνα δράσης, km | - |
| ΟΠΛΙΣΜΟΣ | Δεν διαθέτει (αμυντικό). |
Φωτογραφίες UH-19B/D Chickasawe